piątek, 12 grudnia 2008

Eldo - "Nie Pytaj O Nią"

Dziś 12 grudnia - premiera nowej płyty Eldo "Nie Pytaj O Nią". Jedna z najbardziej oczekiwanych przeze mnie płyt końcówki roku. Jestem po kilku przesłuchaniach, więc postanowiłem napisać co nie co. Na płycie znajduje się 13 ścieżek dźwiękowych z czego jeden to remix. Produkcją albumu zajęli się Zjawin, Szczur, Donde, a także Mr. White i remix wyprodukowany przez Czarnego. Eldo trzyma poziom i lirycznie jest na 5 z plusem. Płyta trwa około 45 minut, ale nie ma zbędnych rzeczy - jest zwięźle i wszystko trzyma się kupy. Początkowo zawiedziony byłem ilością numerów, ale jednak wystarczy te 12 numerów (+ remix) bym się mocno zajarał. Na płycie według mnie wyróżnia się numer "Miasto Gwiazd" - inny od wszystkich przez bit, jest szybszy, dynamiczny, jak dla mnie bardzo fajny. Na płycie nie ma słabych numerów, no może bit w "Wszystko Jedno?" mnie nie rusza, a numer ciężko wchodzi, ale reszta jest świetna. Jeśli bym miał wybrać faworyta to byłoby ciężko, nawet wybrać 3 najlepsze numery to ciężki wybór - całość jest prze! Płyta się poleca, a Eldo pokazał swą klasę.
PS. Tylko mogę się przyczepić do wydania tego krążka, ponieważ nie podoba mi się okładka i ogólnie książeczka jest bez życia - białe tło i czarna czionką napisy... możliwe, że taki założenie, ale jak dla mnie to kiepsko wygląda. Tu sprawdza się 'nie oceniaj książki po okładce'!

Okładka:



Tracklista:
01. Zamiast Wstępu
Produkcja: Zjawin
02. Gdyby Nie Ty
Produkcja: Mr. White
03. Opowiadam Historie
Produkcja: Zjawin
04. Ulice Przeklęte
Produkcja: Szczur
05. Ty I Ty...
Produkcja: Zjawin
06. Nie Pytaj O Nią
Produkcja: Szczur
07. Granice
Produkcja: Donde
08. Ten Nonsens...
Produkcja: Szczur
09. Dom
Produkcja: Donde
10. Miasto Gwiazd
Produkcja: Zjawin
11. Twarze (Gościnnie: Hi-Fi Banda - Diox, Hades)
Produkcja: Donde
12. Wszystko Jedno?
Produkcja: Zjawin
12. Twarze (Gościnnie: Hi-Fi Banda - Diox, Hades) (Remix)
Produkcja: Czarny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz