niedziela, 17 maja 2009

Tomekk i ziomy, czyli koty z Opola.




W niedzielne popołudnie postanowiłem polecić Wam EPkę, którą odpalam ostatnio dość często, choć może mój last.fm tego nie pokazuje, ale to dlatego, że "Tomekk I Ziomy" oryginalnie nie był potaggowany, więc sam to zrobiłem i taką wersję tego nielegala wrzucam dla Was. O tym miało być na końcu, ale trudno - wyszło, że jest na wstępie.
Teraz o samej płycie, na którą natrafiłem dzięki forum SLG, bo szczerze mówiąc, po za nim nigdzie więcej tego materiału nie widziałem. Tomekkk ztj. Kosa to 25-letni raper z Opola, który jak sam pisze 'rapował już w siódmej klasie podstawówki' i ma za sobą kilka projektów, ale o tym możecie poczytać na jego profilu na Opolskirap.pl. Tomekkk to kolejny dobry zawodnik, którego miałem przyjemność usłyszałem z opolskiej rap sceny, którą szczególnie propsuję za Dinal czy Okoliczny Element (dziwne, że o nich nie pisałem?! Muszę to nadrobić). "Tomekkk I Ziomy" to pierwszy solowy projekt Kosy, na który składa się intro, 8 pełnych numerów plus remiks, w których, jak mówi tytuł, pojawiają się gościnnie ziomy, czyli: Mejdej, który jest członkiem wymienionych powyżej dwóch szanowanych przeze mnie ekip (tak... Dinal i Okoliczny Element!), Ninja - także z Okolicznego Elementu, a także Dżonson, Jonio i Rydzu, z którymi Tomekk tworzy CzynnąWymowę, oraz Szczub ze składu o którym było słychać w zeszłym roku ze względu na konkurs radia WuDoo - Banger Boyz, SMA z Delty. Bitami zajęli się dwaj producenci: Mejdej oraz... sam zainteresowany, czyli Tomekkk. Część produkcyjna jest bardzo fajna, bo lubię takie bity, a na przykład produkcja Mejdeja w "Czas Żebyś Mnie Pokazał" czy "Zamkniety W Biurze" to dla mnie mistrz, nawiasem moje dwa ulubione jointy z tej EPki. Tomekkk zrobił także produkcje na poziomie, warto sprawdzić go jako producenta i rapera. Za gramofonami stanął DJ Dro, oprócz kawałka numer dwa, gdzie skreczami zajął się Mejdej, który odpowiada także za mix i master krążka. Płytę warto sprawdzić, bo można spotkać się z dobrą stroną muzyczną, jak i liryczną, gdyż natrafić można na wiele dobrych wersów, więc jak najbardziej polecam (poleca się poleca!) ten projekt wszystkim, którzy to właśnie czytają! Mocny rap z Opola, ponownie!


Tracklista:
01. Intro (Produkcja: Tomekkk)
02. Czas Żebyś Mnie Pokazał (Feat. Okoliczny Element) (Produkcja: Mejdej)
03. Pogoda Dla Bogaczy (Feat. Dżonson) (Produkcja: Mejdej)
04. Gram Po To By Wygrać (Feat. Jonio) (Produkcja: Tomekkk)
05. Mocne Wersy (Feat. Rzydu) (Produkcja: Tomekkk)
06. Krok Do Przodu (Feat. Szczub) (Produkcja: Mejdej)
07. Rememberju (Produkcja: Tomekkk)
08. Zamknięty W Biurze (Feat. SMA) (Produkcja: Mejdej)
09. Rap Z Opola (Produkcja: Tomekkk)
10. Gram Po To By Wygrać (Remix) (Feat. Jonio) (Produkcja: Tomekkk)

4 komentarze:

  1. całkiem niezła produkcja

    OdpowiedzUsuń
  2. mała poprawka: Czynnawymowa to : Kosa, Dzonson, Jonio i Rzydu. yo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, się robi i poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla zajawkowiczów-kolekcjonerów- do nabycia jest już demo na CD, w cenie 10 PLN + 5 PLN przesyłka.

    Info- tomekkkiziomy@interia.eu

    OdpowiedzUsuń