sobota, 30 maja 2009

"Art Of War" a.k.a. zniszczyła mnie nie niemiecka produkcja



Niemiecki rap miał bardzo duży wpływ na mój gust za dzieciaka, niemiecka Viva, piękne czasy. Napiszę kiedyś o kilku artystach z Niemiec, których warto znać, ale dobra... Ten wpis chciałbym poświęcić pewnej niemieckiej płycie, a dokładnie mowa o "Art Of War", czyli producenckim krążku DJ Desue! Płyta już trochę ma, bo jest z 2002 roku, lecz nigdy nie miałem okazji jej sprawdzić, a więc jeśli Ty i Ty jej nigdy nie słuchaliście to musicie to nadrobić. "Art Of War" to pełna tłustych, klasycznych bitów i wyjątkowych gości płyta. Tak więc za mikrofonem usłyszymy m.in. Nature, AG, O.C., Sadat X'a, Afu-Ra czy Buckshot, a obok nich takich niemieckich raperów jak Afrob czy Samy Deluxe. Na samym początku zniszczył mnie tytułowy numer ze zwrotkami Afrob'a i Nature'a, piękny joint, ale na jednym kawałku, którym się mega zajarałem nie skończyło, bo płyta jest nimi wypełniona, nie ściemniam. Jest klimatycznie i klasycznie, świetni raperzy, czyli jak mówi tytuł mojego bloga - wszystko co najlepsze!

Klip "Art Of War" z Afrob'em i Nature'm:




Tracklist.
01. Big Ju – Intro
02. Afrob & Nature – Art Of War
03. AG & Party Arty – War
04. Eissfeldt & Illo77 – Mach Mal Halblang
05. O.c. & Square One – Lay Down And Die
06. Ruck Aka Sean Price & D-flame – Warzone
07. Legend Aka Kamikaze & Kurupt – Me And My Homies
08. Cassandra Steen & Kool Savas – Weg Zum Ziel
09. Sadat X, Kc Da Rookee & Diamond D – Summertime Heat
10. Sentence – Wannabe Emcees
11. Curse & Sauce Money – Unfuckwitable
12. Afu-ra – The Score
13. Spezializtz – Ooh Yes
14. Aqueel Aka Antlo – Act Like You Know
15. Samy Deluxe & Buckshot – U Know How We Do
16. Legend Aka Kamikaze – Let Ya Niggaz Know
17. Costa – Skit 1
18. Kool Savas, Eko & Valezka – Tiefschlaf
19. Total Eclipse Of The Xecutioners – There’s A War Going On

1 komentarz:

  1. jest też Art of war z Australii :) również polecam bo kolesie niszczą :)

    OdpowiedzUsuń