piątek, 13 marca 2009

Słuchawki, mikrofon, długopis, kartka...

Rozpocznę od tego, że kiedyś tam, a dokładnie 2 lata temu przypadkiem zapoznałem się z EPką, która była wspólnym owocem pracy rapera i producenta - za mikrofonem Chudini i odpowiedzialny za warstwę muzyczną Tyno. "Spacer Po Samplach" (kliknij by pobrać) - taki tytuł nosiła EPka. Powiem jedno - mega zajarałem się tym projektem.



Ale dobra, to taki wstęp, bo ten post ma dotyczyć innej produkcji, a dokładnie - "Słuchawki, Mikrofon, Długopis, Kartka", czyli nowy LP od Chudiniego. Materiał zarejestrowany został na przełomie 2008 i 2009 roku w studiu "TynoStudio" oraz u Chudiniego. Bity na płytę wyprodukował sam Chudini, a także dwa bity rzucił Expe, a po jedynym Tyno i Zioło aka Zioło Zioło. Gościnnie pojawia się jeden raper - Mielzky, a woskami rządzi DJ Paulo. eśli miałbym jednym słowem określić samego zainteresowanego, czyli Chudiniego to powiedziałbym, że jest zajebisty! Jeden z konkretniejszych albumów jakie ostatnimi czasy słyszałem, ode mnie śmiało dostaje ocenę 8.5/10 - co jest bardzo dobrym wynikiem, według mojej okrutnej skali. Brzmi klasycznie, brzmi tak jak produkcje, którymi się jaram! Uwierzcie Chudiniemu "Mam się w garści i teraz to na stówę / wykurwię 16-stki, że je poczujesz w dupie"! Cóż więcej dodać - sprawdzajcie, bo to bardzo dobry materiał do którego będę powracał!

Tracklist:
01 Demo Raz
02 Niezwykłe...
03 Słuchawki, Mikrofon, Długopis, Kartka (Feat. DJ Paulo) (Produkcja: Expe)
04 Może Chcesz Czegoś Więcej
05 Retrospekcje (Feat. Mielzky)
06 Siadam I Piszę
07 Chcesz Wiedzieć Jak Jest... (Produkcja: Zioło)
08 Problem Połowy Polaków (Produkcja: Tyno)
09 Daję Hip-Hop
10 Nie Znasz Mnie (Produkcja: Expe)
11 Idź Się Najeb
12 Może Chcesz Czegoś Więcej (Remix)

1 komentarz: