piątek, 13 marca 2009

Brother Ali głosi, że prawda jest tu !

Jedna z bardziej oczekiwanych produkcji przeze mnie (chociaż ja ogólnie na mało co czekam, bo tak dużo dobrego materiału wychodzi, że ciężko wszystko ogarnąć) właśnie się ukazała!



No, ale wróciwszy do tego co mam na myśli to... nowy krążek znakomitego, podziemnego rapera - Brother Ali, który nosi tytuł "The Truth Is Here". Album, który jest EP, został wydany nakładem Rhymesayers, a swą premierę miał 10-tego marca. Na całość składa się 9 numerów (6 kawałków nowych, a 3 z nich to kawałki z singli), które trwają niecałe 35 (pięknych!) minut. Na płycie nie odnajdziemy wielu gości, ponieważ jedynym gościem jest Slug. "The Truth Is Here", według mnie, nie ma słabych momentów, ponieważ męczę tą płytę już któryś dzień i jeszcze mi się nie znudziła! Mam swoich trzech faworytów: spokojny "Real As Can Be", mocny "Philistine David" i bujający "Palm The Joker" z zajebistym refrenem - piękne numery. Na "The Truth Is Here" składa się także, oprócz płyty audio, płyta DVD z koncertem i róznymi ciekawymi materiałami dla każdego fana Brother Ali'ego. Na pewno ten EPkaoczekiwanie na nowy LP!

Tracklist:
01. Real As Can Be
02. Philistine David
03. Little Rodney
04. Palm The Joker
05. Good Lord
06. Baby Don't Go
07. Talkin My sh*t
08. The Believers (Feat. Slug)
09. Begin Here


Gorąco się poleca - prawda tu jest!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz