środa, 19 listopada 2008

Zeus "W Dół"

Spójrzcie drugi post jaki powstał na moim blogu, był o pewnym łódzkim MC... a właśnie pojawił się nowy klip Zeusa (tak, właśnie o nim był drugi post) do kawałka "W Dół" promujący jego świeżutki album "Co Nie Ma Sobie Równych", który mnie po prostu rozjebał, jest przemistrzowski! Zeus zrobił takie bity, dzięki którym mogą przechodzić ciarki po plecach. Dla mnie jest to czysty powrót do lat '90, jaram się mocno. Może mega technicznych zwrotek nie ma i nie ma co doszukiwać się podwójnych, poczwórnych rymów, ale w prostocie piękno i Zeus dał radę, bo jest po prostu bardzo dobrym MC, który potrafi nawijać. Zeus załatwił wszystko sam, od produkcji po rap. Nie zaprosił nikogo na płytę, ponieważ uznał, że to jego solo album i musi siebie w nim pokazać - i bardzo dobrze! Płyta buja mój łeb i o to chodzi. Liczyłem na taki album i taki album od Zeusa otrzymałem! Tak się robi rap z serca, cała polska sceno rapowa bierz przykład z Zeusa! Album polecam jak najbardziej (dla mnie jeden z najlepszych albumów 2008 roku, bez owijania) i obczajcie sobie drugi klip promujący album:


Tracklista albumu "Co Nie Ma Sobie Równych":
01. "Nowy Dzień"
02. "Patrz"
03. "Jeszcze Więcej"
04. "To Jest Mój Dzień"
05. "Tak To Się Żyje Tu"
06. "Gracze"
07. "To Dzięki Tobie"
08. "Jestem Tu"
09. "Światła"
10. "Chcę Ciebie"
11. "W Dół"
12. "Zabierz Mnie Stąd"
13. "Serce Miasta"
14. "Wychodzę"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz