sobota, 1 listopada 2008

Illa J - "Yancey Boys"


Illa J? Pierwsze co jak ujrzałem tą ksywę to skojarzyła mi się z J Dilla! Skojarzenie było trafne, bo... jak się okazało Illa J to 21-letni brat, nieżyjącego już, legendarnego producenta J Dilla a.k.a. Jay Dee. W oczy rzuca się mocno to, że Illa J 'stara się' jechać na fejmie brata, a może to media przyczepiły mu tą etykietkę, ponieważ wszędzie gdzie się nie spojrzy o Illa J to napisane jest, że to brat Jay Dee. Całkiem niedawno wpadła mi w ręce jego nowa płyta (pierwszym jego wydawnictwem było "Illa J EP") pt. "Yancey Boys". Co do samego tytułu płyty - Yancey to nazwiko Illa J'a (co oczywiste także Jay Dee), a wszystkie bity na tej płycie wyprodukowane są przez J Dilla, więc tytułowe Yancey Boys to po prostu połączenie braci - Illa J + J Dilla, MC + producent. Dla mnie ten album jest wielkim pozytywnym zaskoczeniem, ponieważ nie spodziewałem się tak dobrej płyty! Illa J udowodnił, że nie tylko jest bratem znanego producenta, ale sam ma talent i potrafi robić dobrą muzykę! "Yancey Boys" zbiera bardzo dobre recenzje, a ja ze swojej strony chciałbym Wam ten album szczerze polecić!

Okładka:

Tracklist:
01. Timeless
02. We Here - sprawdź numer!
03. R U Listenin’ ? (Feat. Guilty Simpson
04. Alien Family (by Frank Nitty)
05. Strugglin'
06. Showtime
07. Swagger
08. Mr. Shakes (Skit) aka Affion Crockett
09. DFTF (Feat. Affion Crockett))
10. All Good
11. Sounds Like Love (Feat. Debi Nova)
12. Everytime
13. Illasoul
14. Air Signs

MySpace Illa J
Oficjalna strona

Dodatkowo sprawdźcie sobie jego występ na żywo - Hip Hop Kemp 2008:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz