środa, 17 czerwca 2009

Buszu - człowiek orkiestra.

Jak wiadomo nie jaram się bansowymi klimatami, bitami syntetykami, mainstreamem, ale... Buszu mnie rozjebał! Czekam na EP "Demo"!

"Jestem handlowcem, jestem grafikiem,
jestem marketingowcem, znam się na logistyce.
Jestem też szefem, a zarazem pracownikiem.
Tak to już jest kiedy biznes wcielasz w życie!"

Sprawdzajcie videopromomix "Demo":


"To jest Dolny Śląsk, Świdnica - miasto.
To jest Wielki Szu, Buszu - pieprzony gwiazdor.
Jestem człowiek orkiestra, moje brzmienie to bestia.
Ty dawaj szmal za bity, bo zbieram szmal na Merca."

Mała reklama - tu możecie składać zamówienia pre-orderu

4 komentarze:

  1. i czym sie jarasz dziecko neo wyjdz czasem z domu bo nie wierze ze nie wychodzisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wychodzę, nie mam znajomych, nikt mnie nie lubi... ale mam Internet!

    H jak hejting i hahaha !

    Pozdro Anonimowy, nagramy coś wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. anonimowy dobrze prawi, piona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buszu szykuje dobrą płyte dla ludzi!! Koncert też dał kozacki!

    OdpowiedzUsuń