wtorek, 7 kwietnia 2009

Nowy singiel od Elabs Crew.

Chciałbym przedstawić Wam nowy singiel Elabs Crew, czyli nowy materiał od Grafa, Ocho oraz W?, pod tytułem "Joint Dla Osiedli / Tygrys Leży (W) Studio". Singiel promuje nadchodzący wielkimi krokami długogrający krążek Elbasów "Zarys". Co znajdziemy na tym singlu? Znajdziemy na nim dwa premierowe numery, a jeden z nich aż w trzech wersjach: oryginał (wyprodukowany przez Luka Bitz) oraz dwa remixy: Magiery z WhiteHouse i SoulPete z Rap Addix, a do tego acapellę oraz instrumental Lika Bitz'a z tego jointa. Drugi numer to "Tygrys Leży (W) Studio". Za gramofonami stanął Papa Kościej, a materiał dopieścił Cichy, czyli członek Skalpela, który znany jest ze współpracy z angielskim labelem Ninja Tune.
Sprawdzajcie Elabsów, bo to ciekawy skład, który śledzę już jakiś czas i oczywiście czekam na "Zarys".

Okładka singla:



Tracklista:
01. Joint Dla Osiedli (Feat. Papa Kościej) (Produkcja Luka Bitz)
02. Joint Dla Osiedli (Magierski Remix)
03. Joint Dla Osiedli (SoulPete Remix)
04. Joint Dla Osiedli (Instrumental)
05. Joint Dla Osiedli (Acapella)
06. Tygrys Leży (W) Studio (Produkcja: Luka Bitz)

Sprawdzajcie także strony Elabsów:
MySpace
Oficjalną stronę
Blog



3 komentarze:

  1. dobry singiel ! coś więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna muza, ten magiera mnie zaskoczył stylem. Ten luka lepiej znacznie.

    A kto to wogle są ze takie konkeksje mają ? Pierwsze ich słyszę i na oczy widze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezalogowany Miszczyk:

    1. Jak napisałem - singiel promuje LP "Zarys", którego możemy się spodziewać 'niedługo'.

    2. Skąd koneksje to nie mam pojęcia, ogólnie chłopaki są rozpoznawani we Wrocławiu, tak mi się wydaję. Sam byłem zaskoczony, że Magiera rzucił im bit.
    Hmm... po krótce Elabs to skład z Dzierżgoniowa nieopodal Wrocławia. Stestować ich można na płycie z Łozem: http://www.polskie-podziemie.com/album/badigibla/

    OdpowiedzUsuń